måndag 8 april 2013

8 april - Tugga papper och penna!

Jaha.. Sitter och tuggar papper och penna nu då. Och tuggar maaaaassa TEXT! Så här är det alltid när det är nya kurser som startar. Man är allmänt förvirrad som kan kännas som att man alltid kommer att vara förvirrad och aldrig kommer få grepp om vad som är syftet och meningen med kursen, men vis av erfarenhet så kommer det till slut haha. Skulle egentligen ha varit på min praktik i dag och i morgon för att ta igen de två dagar som jag var hemma med sjuklig Elliot för två veckor sedan, eftersom att han blev opererad. Men det finns omständigheter som gör att saker och ting får ändras. Har skjutit fram praktikdagarna till onsdag och torsdag denna vecka istället, och i dag och i morgon är det plugg som gäller.

Fram med papper och penna, datorn surrar, det är som upplagd för en pluggdag! Faktiskt första riktiga pluggdagen på väldigt länge, jag vet inte om jag kan avgöra huruvida jag har saknat detta eller inte haha. Hur som så är det bara 2 månader kvar av detta. I juni är jag klar. 

Texten är träffande. 

Inga kommentarer: