måndag 22 april 2013

22 april - Vill ju inte sitta fast!

Jag fortsätter i webbdesignsdjungeln! Hade en liten meltdown när jag började med webbdesignen för idag. Men det lossnade och nu har jag kommit en bit på vägen, fast.. nu har jag fastnat igen. HAHA.. Nåja, nöjd för stunden i alla fall. Sitter lite lojt o försöker komma underfull med hur jag ska komma loss liksom. För i morgon kommer jag inte ha tid med det här. Kommer att befinna mig i Falun större delen av förmiddagen och även en bit in på eftermiddagen, det jag ska göra i Falun kommer säkerligen att vara intressant, samtidigt som det kanske kan bli lite obehagligt. Det lär visa sig i morgon, aldrig varit med om något liknande så det kan gå hur som i morgon!


Nej det här går inte! Måste söka vidare, vill ju inte sitta fast heller! 

Inga kommentarer: