tisdag 2 april 2013

2 april - Lättare i kroppen.

Jag känner mig mycket lättare i kroppen efter varje samtal med Lena. När jag går därifrån känns det lätt inom mig. Jag har visserligen inte träffat Lena många gånger. Men samtalen med henne ger en helt del. Det känns skönt att ha någon som lyssnar på en och som kommer med nya inputs som man kanske aldrig tänkt på tidigare. Hon tyckte det var en bra ide att jag bestämt mig för att åka till Sandra i helgen. Det kommer bli bra. Komma i väg och få något annat att tänka på. Sandra har lovat att skämma bort mig i helgen! Ska bli skönt! På fredag blir det festligheter med grabbgänget i från säffle och på lördag blir det slö och mys dag med bästa Sandra. Det är tanken i alla fall! Sen får vi se hur det hela slutar! En sak är då säker, jag tänker INTE sitta bakfull en gång till på den där hemska bussen! USCH! Därav festligheter på FREDAG och ingen annan dag.

Gammal bild från ett tidigare äventyr med bästa Sandra i fina Karlstad! 

Att saker och ting är svåra just nu kan ingenting ändra på. Det är som det är och allt har sin tid. Men min själ klarar inte av att vara ledsen hela dagarna, även om jag känner mig ledsen. 

Inga kommentarer: