söndag 7 april 2013

7 april - Helgen i Karlstad.

Jag är hemma från Karlstad nu. Helgen har varit full av tokigheter, som det i princip alltid är när jag åker och hälsar på Sandra. I fredags när jag kom till Karlstad gick vi till Systembolaget för att köpa lite gott. Klassiker för mig och Sandra är att köpa "Tre apor", det funkar fint som sällskapsdricka! Anyhow, efter systembolaget drog vi hem mot Sandra för att käka lite gott, hon hade fixat god kyckling med pommes och MUMS god dressing (Flöt ska man ha annars får det va har jag fått lära mig i helgen hahaha) och så en mumsig sallad till det. Faller mig i smaken alldeles ypperligt! Härligt att ha blivit bortskämd med god mat och gott att dricka och ja, härligt sällskap i helgen. Det var även riktigt roligt att träffa "grabbarna Säffle" i fredags! Blev även en utgång i Karlstad, visst det var trevligt att komma ut i Karlstad också, har inte gjort det tidigare. Men det var inte mycket röj på "Jaguar" så vi blev inte så långvariga där. Lördagen spenderade vi på bekvämlighetssidan. Tog det lugnt, åt god tacos och god efterrätt och så blev det film, bland annat "Thor" och någon knäpp film, tror den hette "Jennifers body" eller något sådant. Absolut inte sevärd egentligen! Men det blev så, helt igenom konstig film! Haha.



Kom hem för ungefär en timme sedan, sitter och kollar runt lite på nätet, bland annat kollar jag av skolsidan, som har kommit ut med info som jag har missat lite smått så nu har jag att pyssla med. Måste flytta "ta igen praktiktid" till senare denna vecka pga en inlämning! 

Inga kommentarer: