torsdag 18 april 2013

18 april - Dum i huvudet.

Det har varit mycket i dag, plugg på många sätt och vis, krångel med plugget som löste sig ändå. Nya fräscha tag i morgon! Sedan har jag hunnit åka till brorsan och bytt däck på bilen. Tack för hjälpen bror, du är bäst! Det går undan i svängarna när det byts däck med brorsan. Han var snäll nog och lämnade ett däck åt mig som jag fick byta, för "jag lär ju kunna det här" som han så fint sa till mig. Och det har han ju rätt i, men jag inbillar mig ju att jag kan det om det skulle behövas göras efter vägen någonstans! Hoppas jag slipper! haha. Det enda krånglet jag har är att få på däcket på plats.. Min teknik där behöver minst sagt finslipas hahaha.. Många goa skratt kan man få av den synen! Men nåja, nu är en del avklarat med plugget för denna vecka, ska pyssla lite mer med det i morgon (webbdesign) och så har jag däcken bytta och klara så jag inte kör olagligt! Skönt att ha det avklarat. I morgon blir det som sagt mer plugg och så ska jag försöka mig på en långpromenad med Elliot idag också! Iiiinte helt säkert att han går med på det, det beror på om det regnar i morgon eller inte. Han avskyr att bli blöt.. Vem gör inte det! haha.


Ja, så som Elliot ser ut på bilden så såg han ut när jag frågade honom lite fint om vi skulle gå ut en sväng. Fick en blick som sa att jag måtte ju vara dum i huvudet som frågar en sådan sak när det regnar ute! 

Inga kommentarer: