lördag 20 april 2013

20 april - Kom inte och säg hur jag mår, för det vet du inte.

Det händer att jag brusar upp, alldeles för lätt. Igår var det så, och nu när jag tänker på det så känner jag hur det brusar i mig igen. Jag vill inte ha det så. Men jag blir arg, upprörd och irriterad över skiten igår. Jag kan inte riktigt förstå det, och tydligen finns det ingen lätt sätt att förstå heller. Så jag önskar jag bara kunde släppa skiten..

Den här veckan har varit svår, allra helst med sömnen. Det är alldeles för mycket tankar som absolut inte vill försvinna. Trots mina ansträgningar. Jag får helt enkelt anstränga mig mer! Drömmarna är ju också en sak som försvårar. Vaknar om nätterna, fan att det ska vara så svårt att få sova en hel natt igenom utan några krångel?!

Eftersom det ska vara så jävla svårt så vill jag bara glömma. Det vore nog det allra lättaste. Men ingenting får ju någonsin vara enkelt...Så jävla less.

Kom inte och säg hur jag mår, för det vet du inte. 

Inga kommentarer: