fredag 21 november 2008

En dag fylld av pysslande. Har haft fullt upp i anabananas lägenhet! anabanana är min äldsta syster. Hon fick för sig en dag att hon skulle köpa en lägenhet, och rätt som det var så hade hon köpt en! Det är nu dags för renovering och inflytt.. Så idag har jag och mina syskon varit i Annas nya lägenhet och renoverat... Inte såååå jääääätte roligt att renovera! Det är kul tills det blir tråkigt.. Och det brukar inte ta sådan lång tid innan det blir tråkigt haha!

Men det känns faktiskt som att vi kommit en bit på väg,
I morgon blir vi förhoppningsvis klar med anabananas sovrum! Iiiiih! känns hoppfullt.
Sen ska jag ta och bita i det sura äpplet,
att försöka få klart köket, spackla, slipa och måla!
Och så får sofia och anna kämpa med v-rummet!
Mohahahaha!

Ååå, soffan som anna lyckats köpa med i lägenheten är så fin!! (glömde ta kort på den!) Jag vill verkligen ha den!
Kan till och med tänka mig att gå upp lite i pris för att få köpa den, trots att jag faktiskt blev lovad att få köpa den för
500 kronor! I WANNA!!
Tobias har lyckats lägga halva sovrums golvet i eftermiddag,
han blir klar med det i morgon, så då får han hjälpa mig med köket! hihihi! just nu känns det som att det kommer bli drygt att göra köket själv... När man har sovrummet som man ska måla en gång till också.. MEN, vi gör framsteg.



















1a bilden är av sovrummet, där vi som sagt kommit ganska långt.
2a bilden är av köket, och den 3e bilden är en liten del av v-rummet!
Nu godnatt för att orka med morgondagens bestyr!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ser ju riktigt lovande ut =) Och snart får du ju din egen lägenhet