onsdag 26 november 2008

Har faktiskt mer att skriva än bara om min smärta..
Jag var på ikea i örebro i går!! WOOOHOO! Det var kul! Handlade saker för glatta livet! Dock gick det inte helt problem fritt. När jag och anna skulle hem använde vi oss av GPS:en, ställde in Ludvika på den och sen körde vi iväg.. Men av någon konstig anledning hamnade vi helt fel. GPS:en måste ha fått nått fnatt, för vi hamnade på en nybyggd väg mot Karlskoga! och vi kunde inte vika av förrens vi var 16 km från örebro! Sen till att komma ut på rätt väg tillbaka mot örebro!! Jööösses vilka svårigheter! Anna hade panik, jag hade panik.. jag var förbannad och irriterad.. Till slut kom vi på rätt väg mot örebro, och till slut också på rätt väg hem också! Men under en timmes tid höll vi på att krångla, så vi kom hem senare än vi räknat med.. Stackars totten som var hemma själv.. men han är duktig!

Idag, har jag ringt till vårdcentralen också. Och så är hemförsäkringen säkrad också. haha.. Huumor i det hela! haha. Japp, i morgon blir det till stan och kvittera ut nycklarna till lägenheten och... Jaa, som det ser ut så blir det FLYTT I MORGON! Jätte nervöst!
Nåja... Det visar sig hur det går och hur det blir..
Nu ska jag skriva en förbaskat lång lista över vad jag ska göra i morgon, så jag inte glömmer bort något, sen är det sängen som gäller!

Godnatt.

1 kommentar:

Milis sa...

Lycka till imorrn darling! <3