tisdag 18 november 2008

just nu sitter jag här och tänker på nästintill ALLT som pågår just nu...
Men det som sticker ut och får mig att VERKLIGEN fundera är;

HUR FAN KAN DET VARA BLOD PÅ GARDINERNA!!??!?!?!

tänk-tokiga jag. Jag älskar att tänka, tänka på allt från skitsaker till all världens problem!
men trots att jag älskar att tänka hatar jag det också. Jag har börjat kalla tänkande för hatkärlek, I alla fall mitt tänkande, mitt tänkande är hatkärlek, fast jag vet inte om jag tror på hatkärlek... Neej, jag gör inte det, men i brist på annat ord så kallar vi det för hatkärlek...

Mina problem med min nacke fortsätter, medicinerna jag tar hjälper inte mycket, blir mest bara duven i huvudet. Jag vill veta vad som orsakar smärtan i nacken! Ska på röntgen så småningom och på återbesök till läkaren..
Time will tell..

Från sist jag skrev har jag varit i Ludvika, tagit kopior på mitt sjukintyg, hämtat ett häfte på skolan om nationellt prov i Engelska B som jag ska ha på torsdag, sen var jag in på Globe och unnade mig en härlig penna.. har jag nämnt att jag är penn-tokig också? hahaa.. sen åkte jag med mamma och handlade och sen åkte vi hem..

Snaaart blir det flytt! Ser fram emot det, fastän att jag vet att det antagligen kommer bli KAOS! haha. men men, det får tiden utvisa...
God natt.

Inga kommentarer: