lördag 8 november 2008

Veckan som hittills gått har varit intressant..
Varit till läkaren, blivit sjukskriven, ring till försäkringsbolaget Folksam, varit i skolan för att göra en muntlig redovisning i Engelska B, och för att få höra lite mindre roliga nyheter.. Men nåja, det där kommer jag att fixa. Jag ger fan inte upp!

De senaste dagarna har jag varit full av tankar..
Tankar som jag inte riktigt förstår varför jag har..
Förstår inte varför jag är "nyfiken" på det där..
I thought I`ve moved on..
but my thoughts are failing me and forces me to think about it..

by the way, fått tid till röntgen nu.. Det blir den 28/11.. tidigt på morgonen! haha.
Ska bli intressant och se om de kan se något problem..
Annars undrar man hur det kommer sig att man har ont..

Neeej, nu blev jag sur! Märkte precis att katten har tuggat sönder min hårsnodd!
Fan va taskigt balder! :P haha
Hej å hå!

Inga kommentarer: