söndag 9 november 2008

kattväckning och schema!!

Söndag.. och det är världens mest värdelösaste väder, så grått och trist! Jag har vaknat fleeera gånger i natt av att balder(katten) har varit upp på bordet å ätit av min brors chips! Han vet att han inte får vara på borden, men när alla sover passar han väl på.. såklart.. men han hade nog inte räknat med att jag är enormt lättväckt, så jag tog honom på bar gärning och skällde ut honom..

Idag ska jag läsa ut min engelska bok och göra ännu en bookreport om boken.. Allt för ett högre betyg i Engelska B kursen! Jag SKA ha VG i Engelska B! Sen blir det historia A och även omvårdnad. snart kommer Sofia och Elliot upp hit! Ska samtidigt hjälpa Anabanana att få ordning i hennes nya lägenhet! samtidigt som jag själv ska flytta! Hur ska jag hinna med allt?! Får helt enkelt sätta upp ett ordentligt schema och hålla mig därefter.. Ja, så lär det bli, men jag och scheman har aldrig riktigt gått ihop.. Men, I`ll give it a try!

Nu är det bokläsning som gäller!
Hej så länge!

Inga kommentarer: