onsdag 19 november 2008



Fått mycket gjort idag, kanske inte det som jag egentligen borde göra, men o andra sidan har jag väldigt mycket som jag behöver få gjort. O det känns i alla fall som att det jag gjort idag har varit lite av det! Jag har för fan städat sängen! Nu låter det kanske som om jag är världens äckelpotta som måste städa sängen! Men det är jag ju inte!! När jag säger att jag har städat sängen så menar jag att jag haft ut täcke, kuddar och bäddmadrass på vädring.. och faktiskt dammsugit själva feting madrassen. borde man göra ofta! Dessutom har jag hört att man egentligen inte borde bädda sängen, utan lägga sänkläderna vid sidan av sängen (eller liknande) för att minska kvalster äckel! haha.. Thats what I`m gonna do!

Nåja, jag har varit i stan idag. Fika-dejt med Mills,
kaffe och kanelbulle. Sen delade vi på en dricka..
Roooomantik på hööög nivå ;)
Hade jätte mys med Mills, som vanligt.
Vi pratade bland annat om julen, bebisar och fiiiisar!
Hahaha.. Dagen har varit underbar!
Tack Mills.. för att du kan förgylla mitt liv! <3





Inga kommentarer: