onsdag 12 november 2008

Åhåå.. jag är heeelt knäckt! knäckt av saknad! Jag saknar den där lilltotten Elliot så jag nästan spricker av längtan! Matte Sofia kommer hem hit en sväng nästa vecka, och har Elliot med sig. Ska bli så skönt att träffa både Sofia o kotten! saknar dem bägge två hur mycket som helst! Efter ungefär en vecka här åker Sofia till kalmar igen.. tråkigt nog! Men hon kommer tillbaka till jul igen! Elliot stannar här, med mig och alla andra..
Ska bli mys med honom här igen, undrar över hur han kommer att reagera på min lägenhet..
Det blir ajabaja om han gör hyss där!!

Jag vill ha ordning och reda i allt det här. Jag avskyr att inte veta. Men jag antar att om jag ska få ordning och reda lär jag fixa det helt själv. pjuuu, lite scary. Men jag hoppas att allt ordnar sig till det bästa.

Nu måste jag lägga mig, för min nacke är en pina.
Vill gärna veta vad det beror på..
Får förhoppningsvis svar på det framöver..
Nu är det sängen som gäller. God natt!

Inga kommentarer: