lördag 15 november 2008

Sovlördag!
Sov till ungefär halvtolv, usch! nästan hela dagen gått, men är man trött så är man! Setat och spelat spel på datorn och bara umgåts med Maria, varit till affären i Grangärde en sväng och efter det var vi ut och gick! i mörkret ute i buschen! Hade med mig en ficklampa! haha.
Efter vi varit ute och gått så blev det mat!
Jag fixade maten, Maria assisterade och så tände hon brasor! en nere i köket och en upp i allrummet. Matlagningen resulterade i kotletter och potatisgratäng, Gott!!

Nu sitter vi och har det skönt i värmen från brasan i allrummet och kollar på tv.
Imellanåt sätter vi oss vid våra respektive datorer..
Just nu lyssnar jag på musik i hörlurarna och bara njuuuter av musiken..
Mm, musik, värme och ljus.

" Ge mig den frihet jag så desperat behöver
Ge mig frihet utan att straffa.
Låt mig inte drunkna, ge mig. "

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för en underbar helg =)