torsdag 6 november 2008

Nu är det mycket som händer.
Har pratat med försäkringsbolaget idag, De ska skicka papper till mig som jag ska skriva under, de papper ger dem fullmakt att kolla i min journal.. Det får de väl roa sig med om de vill,
Sen får vi se vad som händer..
Snart får anna sin lägenhet, och snart få jag min lägenhet. Om 1 ½ vecka kommer även sofia hem, och lilla Elliot! Sofia blir här ungefär en vecka, sen åker hon ner till Kalmar igen.. buhuu, kommer sakna henne, men hon kommer tillbaks till jul! Elliot stannar här, med mig.. och med oss andra. Vi ska renovera annas lägenhet, flytta åt både henne och mig, pyssla om kotten, dona med både det ena och de andra, väntar även nervöst på kallelse från röntgen. Och så ska jag läsa en kurs på vux som börjar nu på måndag! Jaa, nu är det mycket som händer!

Känns lite som att jag är ute och vimsar i det okända.
Tiden får utvisa om jag vinner mot det okända.
Men det är en kamp jag inte kommer erkänna mig besegrad i, i första taget!

Sitter o väntar på den där sotaren.. men det tycks inte komma någon sotare.
Så nu ska jag bannemej ut o gå en sväng!

Hejsålänge!

Inga kommentarer: