måndag 24 november 2008


Måndag idag, och som vanligt har helgen bara rusat förbi, liksom alla veckor bara rusar förbi. Jag vet att jag många gånger sitter och tänker "önskar det vore den här dagen fast om två veckor" och liknande, och rätt som det är har det redan varit den dagen! Hinner inte med i svängarna! Helgen som varit har varit tröttsam, har hjälpt anna i lägenheten så gott jag kunnat, jag blir så frustrerad över min nacke! Trots att jag varit sjukskriven i tre veckor så blir det INTE bättre. Vilken bitter sanning.


Sen har ju Sofia och Elliot kommit hit från kalmar, har varit helt underbart att träffa systeryster igen! Synd att hon åker till kalmar i morgon.. (vill inte!!) Men hon kommer hem hit igen om mindre än en månad! Den vetskapen känns skön! haha. Lille Elliot stannar kvar här! Med mig och alla andra. Får se hur det går, men det ska nog gå bra!


Idag har jag även fått mina flyttkort! Vet dock inte om det ens är värt att skicka iväg nått?! Nåååågon som vill veta vart jag ska flytta någonstans?? hahahaha.
Det blir nog flytt redan den här veckan. helst på onsdag eller torsdag. Men vi får se!
I dag har vi typiskt nog fått så mycket snö så jääätte kul att köra med släpkärra! Neeej, tycker då inte jag i alla fall. Men det fixar jag! hehe.

Å andra sidan, ska inte gnälla nu när snön kommit, för jag vill så gärna ha snö! Känns mer jul likt då, jag verkligen längtar till jul. har köpt två juldukar och julglitter och en sån där mojäng som man stoppar i fyra ljus i, en för varje advent.. VAFAN heter de?? haha Nåja, en sån har jag iaf köpt, ska fan ha mossa också! GEEE MIG MOOOSSA! Ååå!! O så har jag köpt glögg-muggar! Tänkte faktiskt på min mills, om hon vill dricka lite glögg med mig någon dag framöver, ALKOHOLFRI såklart gumman! (hoppas på att du tycker om glögg) Hihi.

Nu ska jag ringa till systeryster och höra mig för vart hon tagit vägen!
(Bild på Elliot i Annas nya lägenhet, Fler bilder finns på min bilddagbok (neverapologize)
Hej så länge!

Inga kommentarer: