lördag 10 oktober 2009

10 okt - musik, sjunga och smink!

Idag blir det nog en sväng till nyhammar, Tobias kommer eventuellt och hämtar mig.
Under tiden fördriver jag tiden med att fixa håret och sminka mig!
Lyssna på musik och sjunga med! woohoo.

Annars blir det en lugn lördag. Eventuellt en promenad med Cilla framåt kvällen. Igår gick jag ut en promenad själv, för mamma har Elliot, och då kunde jag gasa på rejält! Jag kämpade mig uppför magnetbacken, som för dem som inte vet det jääävvligt brant! Vidare över högberget för att sedan gå ner mot marnäs hillängskiosken för att sedan avrunda förbi statoil och hämta tvätten i källaren. som trökigt nog inte var torr än, men jag tog upp den till mig och hängde tvätten där i stället. Med det och en dusch avklarat var det hög tid att lägga sig i soffan och slöa!

Nu, invänta Tobias, fortsätta sminka mig, lyssna på musik och sjunga! hääärligt!

Inga kommentarer: