fredag 30 oktober 2009

30 okt - dagen

Dagen har bestått av städning(håller fortf. på med det), betalat räkningar (aldrig roligt), ringt till 3(tre) flera gånger och gnällt lite, varit ute på stan en sväng, då jag var in på djuraffären här i stan som har jubileum så de hade lite rabatter i dag, vilket man inte tackar nej till! Fick en 8 kg förpackning med den vanliga Elliot-maten för lite drygt 300! det är inte illa! + att vi fick med en fin röd ryggsäck!! Den kan ju vara bra att ha när man åker fram och tillbaka med Elliot överallt! Sen var jag och handlade lite åt mig själv också! härligt att ha allt det avklarat.. Mamma köpte en ny aktivitetsboll åt Elliot! Den gillade han skarpt! MEN, han har redan försökt tugga sönder den, så det blir åthutningar på en gång. Vem har sagt att det ska vara lätt?!

Nu ska jag fortsätta med min städning, ut med Elliot en sväng och sen blir det mys!!!!

Inga kommentarer: