torsdag 15 oktober 2009

15 okt - fullspäckat!!!

Vaknade 8 i morse av mobilen, ställde om den till kvart i 10, kände att jag behövde den extra tiden eftersom jag satt uppe och pratade en massa hemlisar med mamma tills klockan var över 1 på natten. Upp strax före 10, göra mig i ordning för möte på navet med min lärare i historia som resulterade i ett till möte med min andra lärare i naturkunskap.

Jag blev imponerad över mig själv när min lärare i naturkunskap började prata om molekyler och joner och mätvärden inom kemi. För jag hängde faktiskt med och svarade rätt på det han frågade mig.

Min lärare i naturkunskap ritar atomer på ett papper och förklara väldigt snabbt en massa saker när han plötsligt frågar mig...
- så då måste alltså dessa vara....??
- (tankarna går på högvarv, vafan sa han för några sekunder sedan? kom igen Maria det här kommer du ju ihåg, samla tankarna, svara för fan!!!) -Jamen dom är väl negativa...(en chansning)
- Jaaaa fan! du är ju med i svängarna! BRA!

Härligt härligt! nu är det bara att plugga i princip hela helgen, har en historia uppgift som jag ska vara klar med på söndag, har prov i naturkunskap på måndag samt lektion både måndag och tisdag! Vill ha lite "kött på benen" när jag ska ha lektion så jag inte sitter som ett fån och inte hänger med alls... Har i alla fall tagit mig tid för 2 promenader nu på kvällen, först en runda med Elliot, Hade sällskap av cilla. lämnade av Elliot i lägenheten och sedan gick jag och cilla en ännu längre promenad. Trött i fötterna nu!

Nu är det musik på högsta volym ett tag till sen blir det sängen, läsa sen sooova!

Inga kommentarer: