måndag 26 oktober 2009

26 okt - tacomys med lite trötthet.

Åååh, det blir tacomys hos mamma!! Jag och mamma och lillebror ska äta tacos och mysa! Vi ska även hämta Elliot hos Anabanana!

Efter skolan på eftermiddagen blev jag rejält trött, så jag la mig i sängen och vilade en stund, det slutade såklart med att jag somnade och sov en stund. Det var jätte skönt men nu känner jag mig sådär konstigt nyvaken som jag alltid brukar göra när jag sovit under dagen. att vara nyvaken vid 17-tiden på eftermiddagen är segt. Det tar lång tid för mig att piggna till, jag kan till och med vara slö resten av dagen...

Men nu får jag rycka upp mig! Blir snart upphämtad av lillebror, hämta Elliot, åka till Mamma och har jag tur kan lillebror skjutsa mig till Dollarstore! Jag vill ha en ny duk! och jag har blivit helt galen i julpynt!! Jag vill julpynta och göra det riiiktigt mysigt hemma nu!! Jag har beställt ett jättefint bäddset från Ellos. förhoppningsvis får jag det i morgon eller på onsdag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Julpynta? I oktober? :P