lördag 3 oktober 2009

3 okt - skön lördag.

Har haft en skön lördag. bror väckte mig före 10. tog säkert 30 minuter innan jag pallrade mig upp ur sängen. Det var ju så varmt och skönt! Efter lite frukost (lille bror var snäll och kokade ägg åt mig, mums!!) så bar det iväg till mamma. Bror och morbror skulle iväg till borlänge, var egentligen tänkt att jag skulle åka med också. Men efter mycket velande fram och tillbaka så bestämde jag mig för att inte åka med. Jag stannade hemma hos mamma och lille Elliot, åkte in till stan en sväng och hämtade lite saker från min lägenhet och sen handlade lite. Jag och bror har haft tacoskväll i dag!

Har också varit vid farfar en sväng idag. Han är bra underbar min farfar!! Han visade ett väldigt vackert kort på min farmor när hon var ung. Inte undra på att farfar föll för henne, hon var ju en riktig skönhet! Älskade saknade farmor. Blev nästan tårögd när jag såg kortet på farmor, och jag såg farfars reaktion när jag såg kortet. Han blev också rörd. Jag sa till honom att jag tyckte att farmor var väldigt vacker. Tror att det gjorde honom väldigt rörd av det. <3

Nu blir det tofflorna på framför brasan som lillebror har fixat!
Sen sova för att orka med en söndag hos farfar i paradiset.

Inga kommentarer: