lördag 17 oktober 2009

17 okt - lördag och jag pluggar.

En konstig lördag? Absolut! Varför? jo, för att jag sitter och pluggar naturkunskap! Att jag pluggar på en lördag överhuvudtaget har inte hänt på flera år. I alla fall inte så här intensivt som jag gör nu. Jag har prov på måndag och jag har inte tid att kugga på den! Jag försöker verkligen suga i mig all kunskap som bara är möjligt. Med tanke på att jag började den här delen av naturkunskapen i torsdags är det ett MÅSTE att få in så mycket kunskap som möjligt nu under helgen. För på måndag gäller det.

Elliot är dock inte alltför förtjust i att jag sitter med hela min kropp och själ i kurslitteraturen. Han blänger anklagande på mig och piper till lite då och då. Jag vet vad han vill.. han vill LEKA! Nu har jag pluggat i ca 2 timmar(tiden har gått RIKTIGT super duper fort), så nu leker jag lite med honom. han är tokig i en ihop rullad strumpa. Biter inte sönder strumpan utan ska nagga lite på den och skaka på den så är han nöjd. Duktigt!

Ska plugga mer under dagen. Men det blir hos mamma..
Ska göra mig i ordning innan mamma kommer och hämtar mig nu...

Inga kommentarer: