onsdag 7 oktober 2009

7 okt - mycket att göra.

Jag har haft så mycket att göra de senaste dagarna att jag inte hunnit med bloggen. Eller jag har inte kunnat prioritera den så mycket. Andra saker har varit högre upp på agendan så att säga. Jag är just nu lite hemlighetsfull om vad jag sysslar med. Men det kommer fram förr eller senare. Allt måste fixas först..!


Förändringar förändringar... Men jag tror att jag kommer att gilla dessa förändringarna i mitt liv.
Nu ska jag göra mig i ordning för att bli hämtad av älskade mammi. Jag och Elliot ska sova vid henne i natt. myspys! Jisses vad jag har blivit mammas flicka den senaste tiden!! haha.
Ååå förresten! fick hem alla 3 Stieg Larsson böckerna igår! Snart klar med den första boken! Dom är braaaa!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stieg Larsson är inte bra, han är super duper bra! =) Håller på med tredje boken nu =)

Miss Escape sa...

Och nu kommer bitter-fittan och säger att Stieg Larsson böckerna SUGER...i love myself =D