måndag 26 oktober 2009

26 okt - skoldag!

Nyss kommit hem från att ha varit i skolan för andra gången idag! Var på lektion i naturkunskap i förmiddags, den kursen är riktigt rolig! Fast jag hoppade in i kursen så pass sent känner jag ändå att jag hänger med och förstår det som vi går igenom och diskuterar och det vi arbetar med. det känns toppen! På eftermiddagen var det dags för Historia A, lektionen var på cirka en timme och det gick undan må ni tro! Hon som höll i föreläsningen undervisade i en rask takt! Får kämpa lite extra mycket med historia kursen tror jag. Det är bara att kämpa!

I dag har varit en riktigt BRA dag! Jag har gjort det som förväntas av mig och jag kommer fan att göra mer därtill! Då känner jag mig nöjd och kan sova med gott samvete. Annars kan jag vakna mitt i natten och fundera på om jag gjort allt jag borde göra, tänka igenom vad jag MÅSTE göra nästkommande dag och lite typisk panik-känsla brukar infinna sig. Varit med om det förut?

Inga kommentarer: