tisdag 20 oktober 2009

20 okt - grå dag.

Idag har varit en grå dag. Det har varit dimma överallt! nästintill så att dimman har hittat sig in också! Jag var på förmiddagspromenad med cillidilli idag, det var trevligt! Efter promenaden blev hela dagen jobbig. Har haft huvudvärk och smärtorna i nacken har varit skamligt smärtsamma. Så jag har sovit ett par timmar på eftermiddagen. Det brukar bli bättre när jag ligger och vilar/sover. Panodil funkar tyvärr inte. och jag vägrar ta de där tramadolen igen. Smärtlindringen funkar men jag är inte människa igen förns 24 timmar senare. Så nejtack.
Då får det bli en vilo/sova paus i stället.

Har varit ut en sväng med Elliot nu på kvällen. varit och handlat och ska nog äta korv med bröd. Är hungrig men känner absolut inte för att laga någon invecklad mat. så det får nog bli korv med bröd.. jaa. så får det bli.

Sen blir det film i soffan med filt, tofflor och mysljus!!

Inga kommentarer: