fredag 2 oktober 2009

2 okt - Förändringar

Det sker förändringar hela tiden, för några år sen var jag hopplöst emot förändringar, jag tyckte inte om förändringar och jag försökte verkligen undvika förändringar. Än i dag är jag fortfarande skeptisk över förändringar. Men det är bara att acceptera och vänja sig vid förändringar. Under det här året har det varit många förändringar. Ibörjan blir jag nästan skrämd över de förändringarna som jag vet kommer, Men när jag fått lite tid att fundera på vad förändringen kommer att innebära kommer jag oftast fram till att det kommer att lösa sig på något sätt.

Så, man ska nog inte vara så emot förändringar, för jag börjar tro att det kan komma något gott ur dem!!

Fullspäckad förmiddag! nu inväntar jag lillebror, ska hämta Anna för att sedan åka till farfar och äta middag med honom. Saknar farfar, var ett bra tag sen jag träffade honom. Det är absolut på tiden att jag träffar honom nu!!

Inga kommentarer: