tisdag 13 oktober 2009

13 okt - barnvakt!

Lång dag idag, och ändå har jag inte hunnit med allt jag borde ha hunnit med. Men då valde ju jag att vara barnvakt i dag, åt lille Devin. Det var ju inte inplanerat men väldigt trevligt! Efter barnpassningen kom Emilia hit och vi gick och åt mat samt fikade. Var jätte roligt och trevligt att träffa Emilia! ibland blir det alldeles för sällan!

Jag har hunnit plugga lite idag också. Tyvärr inte lika mycket som jag skulle velat hinna med men det får jag ta igen i morgon! Jag tog mig tid att gå en promenad och det var riktigt skönt, men det börjar bli reeejält kallt nu!! Brrr! Måååste köpa mig en jacka. Och kanske ett par nya skor, skor kan man aldrig få för mycket av!

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa "flickan som lekte med elden" av stieg larsson. Kanon härlig bok, mycket bättre än den första!

Inga kommentarer: