torsdag 22 oktober 2009

22 okt - omotiverad.

Borde verkligen göra någon nytta idag. Men jag har ingen motivation till sådant! Varför vet jag inte riktigt. Det enda jag känner att jag har motivation till är att motionera!! PROMENADER GÅNGER TUSEN!!!

Men jag måste ju ta tag i skoluppgifterna också. Lyssnar på musik och samlar ihop ork för det! Mådde inge bra i förmiddags, och jag gick upp i morse för att verkligen hinna med hur mycket som helst. Glömde till och med av att ringa till veterinären!! Hur kan man GLÖMMA något sådant!?? *dumma maria-matte* Ingen rolig förmiddag.
Och i morse drömde jag om en jävla isbjörn på vägen utanför mamma! Vad i helvete liksom! Såg en björn i typ 5 sekunder på tv igår. Sa åt mamma att neeejfan, byt kanal!! Annars kommer jag bara att drömma mardrömmar om björnar! MYCKET RIKTIGT. De där 5 sekunderna gjorde tydligen susen iaf..

Nu ska jag ta mig i kragen och få något gjort!

Musik tips:
Kent - Töntarna
Black eyed peas - I gotta feeling
Joan Jett - I hate myself for loving you
Muse - uprising
La Roux - bulletproof

2 kommentarer:

Milis sa...

Tänk att vi tipsar om samma musik idag. Inte illa ;)

Maria Bjälemar sa...

Siddu så det kan vara ibland! ;)