fredag 12 mars 2010

12 mar - keeep keeep....

keeeep keeep bleeding, keep keeep bleeeeding.. näsblod! haha. Det är liksom "the headline" för denna förmiddag. Försöker städa och plocka lite samtidigt, men det går ju sådär. Anna kanske kommer hit en stund mellan hennes jobb och vilar lite så jag vill att hon ska kunna vila i lugn och ro utan att jag springer runt i lägenheten och städar. Alltid nice att ha städningen avklarad!

Så jag ska väl fortsätta med det samtidigt som det spelas höööög musik. NICE!
Förresten! I dag har jag haft mitt körkort i två år (sanslöst vad tiden går fort) så nu är det slut på prövotiden, nu är det böter som gäller! mohahaha. Neeejdå. jag ska köra lika lugnt som jag alltid brukar göra.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lugnt? :P

Alexandra sa...

Hejsan! :)
hoppas du har en trevlig lördagskväll.
Tänkte bara tipsa om mina tävlingar jag har,
en parfym, en spikmatta och ett presentkort på parfymer! Du hittar dom i kategorin "Tävlingar" eller så kan du bara klicka här;
http://byalexandra.blogg.se/category/tavlingar.html

kram.
jag berom ursäkt om du inte gillar "reklam", hoppas du klarar av att radera kommentaren då;)

skickar just till dig för att jag sett att du tävlat om en spikmatta tidigare!