tisdag 2 mars 2010

2 mar - Tisdagens bravader.

Jahapp. Tisdag i dag och jag har försökt att plugga. men det vill sig inte riktigt idag. Solen skiner och jag vill bara vara ute med Elliot, men det har inte varit det lättaste för jag och mamma glömde kopplet på skuffen på bilen idag å kom inte på det förens vi var i stan, så kopplet kan mycket väl vara trasigt, eller någon har tagit det eller så. Så jag har nyligen varit in på djurbutiken och köpt ett nytt koppel så Elliot kan följa med på promenad. förhoppningsvis hittar vi Elliots andra flex koppel oskaddat på gården hos mamma.

Nu har jag ätit en skiiitgod sallad och nu ska jag hämta tvätt för att sen gå ut med Elliot och sen blir det fika med "The Skwirregrens". haha. va påhittigt!

Min supergoda sallad!

Elliots fina röda koppel.

1 kommentar:

Unknown sa...

Den där salladen såg riktigt smaskig ut!