söndag 28 mars 2010

28 mar - söndag, en bra och skön söndag.

Söndag, en bra och skön söndag! Syster Sofia är här och jag vill inte begära någonting mer av den här söndagen. Känns underbart att ha syster Sofia här igen! jag tänker inte alls tänka på när hon ska lämna mig, oss och ta Elliot med sig ner till Kalmar för sista gången innan hennes examen. Nej, idag ska jag bara njuta av en bra och skön söndag...

Igår var det jättemysigt hemma hos mig, hade en mysig Elliot, en syster sofy som hade tänt ljus och stängt av all data och tv o så, så när jag kom hem från mamma så var det jättemysigt! Vi satt i mörkret och pratade. Marre kom förbi en sväng också.. De skulle ner på krogen en sväng och prata massa. Så det blev bara jag och Elliot hemma sen, men det var skönt det också... En mysig helg.

musiktips;
Sade - Soldier of love
Gossip - Heavy Cross

Inga kommentarer: