onsdag 17 mars 2010

17 mar - VILKEN DAG!

Vilken DAG! Har åkt hit och dit och överallt känns det som! Men jag har hunnit med väldigt mycket på kort tid ändå, tyvärr inte tillräckligt mycket, missade lektionen i naturkunskap idag! Skit också! Veterinärbesöket drog ut på tiden. men hörrni mina trogna läsare (haha, host host) bli inte oroliga, det här besöket handlade inte om kära Elliot. Nej, denna gången var det farfars hund Ticko som är lite sjuklig av sig. Men det ska väl förhoppningsvis ordna sig det också. Om farfar kan hålla sig till vad veterinären säger vill säga!

Nu är jag i alla fall äntligen hemma igen och jag måååååste verkligen städa! kom innanför dörren och det slog mig verkligen att det ser ut som ett bombnedslag här! Får ta itu med det i morgon i stället. För jag hinner inte idag faktiskt. Ska skriva lite historia (hahaha) och sen blir det promenad med Cilla och sen ska jag faktiskt stupa i säng! Är aptrött (som min syster skulle säga) och dessutom har jag väldigt förbannat ont i nacken, toppat med lite yrsel och illamående. Faktiskt tagit mig en smärtis nu, får se om det hjälper. Brukar ju bara göra mig trött.

Inga kommentarer: