tisdag 23 mars 2010

23 mar - Elliot 2 år idag!

Oooohlalaa. har haft en bra dag trots min nacksmärta med allt vad det innebär (huvudvärk och yrsel). Elliot och jag har haft en mysig dag med promenad, bus i snön och för Elliots del har det varit en del godisätande för han fyller nämligen 2 år idag! Jag var in med Elliot på djurbutiken för att hitta något och skämma bort honom riktigt rejält tänkte jag, och nog lär jag säga att jag skämde bort honom allt. Köpte godis åt honom för över 100 kronor! Det är inte vanligt att Elliot blir så bortskämd, inte på det viset i alla fall. Det närmsta godis han kommer i vanliga fall är vanliga tuggben och hans vanliga mat i aktivitetsbollen, Det visste ni inte va! Men i dag har jag skämt bort honom, med bland annat känguru godis! De ni! Elliot blev bjuden på det av butiksägaren inne på djurbutiken och han var väldigt ivrig i det där godiset så jag köpte en påse! Det är kängurukött i godiset, jag skulle ju inte kalla det för godis direkt men men haha.. köpte även lite annat smått och gott till kotten, hade tänkt köpa en leksak åt honom men de fanns inga intressanta.
Nu har tar vi det lilla lugna innan DH börjar och sen ska vi på en kvällspromenad, Elliot gillar inte att det är så blött ute, han går flera meter bakom mig när vi är ute så jag får gå och dra med honom nästan haha.. Vi får kasta oss i snön i stället!
Men i alla fall, Grattis älskade Elliot som blir 2 år idag! Tiden går så fort, det känns som om det var i går syster Sofia kom hem från Kalmar med en liten Elliot i miniversion! <3

Inga kommentarer: