söndag 14 mars 2010

14 mars - dagens

Söndag, bra söndag. för snabb söndag känner jag nu. Jag vill ha tillbaka den här dagen, men det går ju inte. Så då får jag anstränga mig riktigt rejält för att kunna minnas den här söndagen riktigt noga. Elliot och jag var ute på en långpromenad i riktigt vackert väder, Att Elliot blev dyblöt och smutsig resulterade i ett bad som jag kommer ha i minnet en längre tid. haha. Jag lyckades nog blöta ner mig själv minst lika mycket som jag blötte ner Elliot i badet! Vilket ju inte var meningen, men han blev nybadad i alla fall. Sen blev det fika med skwirregrens och det var trevligt, träffar Emilia alldeles för sällan känns det som. Och Devin den vilde var snäll och bjöd på underhållning vid fika bordet genom att helt plötsligt börja klappa händerna. Härligt Devin! Och så roade han och jag oss med att höja händerna ovanför huvudet och säga " stoooor kille ", Eller det var bara jag som sa "stoor kille" men han höjde händerna febrilt i alla fall! haha.. Han blir ju 1 år snart så nog är han stora killen allt!

Dagens frågetecken: Vad köper man i födelsedagspresent åt en 1 åring???

Inga kommentarer: