måndag 8 mars 2010

8 mar - fortsatt..

Fortsatt krångel med CSN, har setat i telefonen och pratat med en handläggare därifrån. De vill ha ytterligare komplettering från mig men jag har inte fått något brev från dem, handläggaren skulle skicka nya papper om det. Jag måste fixa ny utskrift av mina betyg för att klargöra och bevisa det dom inte vet. Är frustrerad över de torra och kalla svar man får från CSN:s personal. De visar inga som helst tecken på empati eller förståelse. "Det är så här det är". Javisst är det väl det, men man kan säga det på ett trevligt sätt i stället för med en monoton robotröst. Tröttsamt och det skapar onödig (??) frustration.

Men det är bara att kämpa på, även fast det känns motigt och uppförsbacke så ger jag mig inte. Någon gång måste det väl bli lite nerför också...

Dags att ringa nästa samtal..

Inga kommentarer: