onsdag 3 mars 2010

3 mar - CSN

Ytterligare krångel med CSN, centrala studiestöds nämnden. Jag upplever det här som riiiiktigt rejält jobbigt. De behöver ytterligare kompletterings uppgifter i från mig. VARFÖR skickade dom inte ut de uppgifterna senaste gången jag skulle komplettera, som var för ca 3 veckor sedan? Nu kommer jag behöva skicka in ytterligare kompletteringsuppgifter och få vänta YTTERLIGARE 3 veckor innan eventuellt besked. De kanske kommer att hålla på så här tills jag har läst klart kurserna? Eller tills jag helt enkelt går på knäna? kryper fram, ålar mig fram i mitt desperata behov att klara det här trots CSNs krångel???

Jag ställer mig frågan: HUR klarar den som studerar och söker bidrag av denna väntan och ovissheten? För jag gissar på att det här inte är första gången det tar lång tid att få ett besked. Jag är väldigt besviken på det här. Nästintill förtvivlad.

Inga kommentarer: