torsdag 14 maj 2009

15 maj - update

"Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på?"

Vilka underbara texter den mannen har skrivit!

Jag och Elliot har varit ute och gått ikväll, och han har varit jätte duktig när vi varit ute, så det har blivit en hel del beröm ikväll. Men ibland uppstår situationer som gör att Elliot blir så nyfiken så han bara stannar upp.. Haha, han blir så nyfiken när det är några som ligger i gräset vid stranden och tränar, han vill bara dit och hoppa och skutta och hälsa på dem! Samma sak är med folk som åker inlines.. han vill bara spriiiinga efter dem, så en tanke vore att åka inlines med Elliot?! Det tror jag absolut skulle fungera. Nu ligger i alla fall Elliot och sover i min vilostol, När jag kollar på honom nu ser jag att han drömmer, det rycker i svansen och tassarna, och nosen nästan vibrerar, man kan undra vad det är han drömmer?

Tidigare idag har jag varit till skönvik, och varit på studiebesök vid rättspsykiatrin. Eller snarare setat i en lokal och lyssnat på folk från Allmän psykiatrin, missbruks enheten och rättpsykiatriska kliniken i säter. Men det var relativt givande i alla fall. Om du vill veta hur mycket det kostar per dag i rättpsykiatrin kan du fråga mig! för jag vet!

Men jag ska inte vara "bitter" för det "lilla" man fick därifrån, jag hade tur som fick vara med. Så mycket annat har jag inte haft för mig idag, Tobias var här och var hundvakt under tiden som jag var i skönvik, så Elliot skulle slippa vara själv.

Nu ska jag lägga mig och kolla lite på tv. sen sova. upp tidigt i morgon för att hämta mina betyg och sedan sjukgymnasten!

Godnatt och på återskrivande!

Inga kommentarer: