fredag 22 maj 2009

22 maj - Marias lycko-dag.

Idag är en lyckodag. Kan inte säga det på annat vis. Har aldrig varit med om en lyckosammare post!! JÖSSES! Folksam kan om de vill, och så fick jag mitt Ellos paket idag också! Och jag kunde ha skorna jag beställde.. VILKEN LYCKA!


Sko-bild!

Nåja, I morse när jag vaknade vid halv 8 var jag inte alls på bra humör, men det gick över kan jag säga. Och jag har lovat mig själv att jag inte ska klaga alls på jobbet i helgen, med det soom hände i dag så har jag fan ingen rätt att klaga över något egentligen! Rena rama lyckoruset idag. Har även fått träffa min älskade Elin, det var sååå längesen, det kändes så skönt att träffa henne och prata "like the good old days". Vi gick och kollade på bal-människorna. Såg många fina klänningar, men Linas klänning var luuugnt snyggast! *avis* haha. Efter en massa springande och fotograferande så gick vi och åt mat, blev överraskande nog bjuden på mat! GOOOOTT!! så dagen har blivit bättre och bättre.. Ska inte klaga på ett tag nu, kanske på en vecka eller så! HAHA.

Nu, tv och slöa, sen sova. upp och jobba i morgonbitti!!
ingen "bitterfitta" här inte!!
puss och godnatt...

2 kommentarer:

Miss Escape sa...

trust me...det är jag som är bitterfittan i gänget :P
förresten snygga pjucks!!

Maria Bjälemar sa...

Haha.. ;D yes, snyyyyyggingar! :D