söndag 31 maj 2009

31 maj - lördag eftermiddag/kväll

Lördag eftermiddag/kväll har varit underbar. Umgåts med Emilia och lille Devin. Vi gick på marknaden och Devin var väldigt intresserad av vad som hände omkring honom, han ville inte ligga i vagnen, nej nej, han ville vara i famnen på antingen Mamma milis eller mig och kika på allt! Jag och Emilia fyndade strumpor på marknaden, 12 par för 100 kronor. så vi delade, 6 par för 50 kronor! det gillade vi! Vi gick runt lite till efter strump-affären, men bestämde oss kort därefter att gå hem till mig, vi myste med Devin och fikade och hade det trevligt!

Ätit mat och umgåts, och Emilias sambo Tim tittade också förbi. Kollade på Robinson som var sisådär bra. Lite "magert" för min del. Men men.. Nu har jag lillebror Tobias på besök, så nu ska jag umgås med honom! Sen läggdags, nacke och axlar värker...! så nu vet ni det!

Godnatt!

Inga kommentarer: