söndag 17 maj 2009

17 maj - städdag

Söndag

Vaknade sent, lite halvsurt, för jag hade ställt klockan på 9, men den ringde inte för dumt nog hade jag inställningen "förutom helger". Så därför ringde den inte morse. Hade nog inte orkat gå upp i alla fall, men man kan ju försöka. Jag och Elliot har tagit det lugnt på förmiddagen och en stund under lunch tid också, men vid 3 tiden började jag städa och jag är klar nu.. hållt på i 1 ½ timme! Yes. Så nu är det skiiinande rent här! Fast Elliot lekte lite lucifer och började tassa omkring på golvet när jag höll på o torkade golvet.. Moooorr sa jag och Elliot fick sitta i skamvrånunder tiden golvet torkade. Så jag har; Diskat, dammsugit, torkat golven, dammtorkat och gjort hela badrummet.. FRÄÄÄSHT!

Det är fan underbart att städa när man spelar musik på hög volym och bara brassa på med dammsugningen o allt vad städning innebär.. hääärligt! och vädrar som en tok gör jag! gött.
Nu ska jag laga lite mat och sen ut och gå en promenad med Elliot, häng på?

på återskrivande tjooheeeej!
kärlek till våren! <3

O, grattis alla norge-människor!

Inga kommentarer: