lördag 30 maj 2009

30 maj - "i vanliga fall är jag en människa"

Lördag i dag, och jag har kommit på att efter snart 21 år är jag nog redo för att ta hål i öronen..
HAHA, "jag är i vanliga fall en människa..." Tss, så kan man ju också skriva!

Det jag skulle skriva var att jag är en människa som i mångt och mycket håller vid det jag brukar göra, så jag brukar ha det, rutiner skulle man kunna kalla det för, haha men ibland... IBLAND, faller en skruv lös och jag vill bara göra något "uppfriskande".. något nytt! och jag tror att ta hål i öronen är just det uppfriskande just nu, och kanske beställa klipptid igen, var trots allt några månader sen jag var hos frisören sist! Får ta itu med det nästa vecka!

Idag vaknar tidigt på morgonen och är livrädd! pulsen är skyhög och hjärtat i halsgropen, efter några sekunder kommer jag på att jag drömt, en av de hemskaste och obehagligaste drömmarna i hela mitt liv! Jag har drömt om hur mycket som helst, och hur många människor som helst var med i drömmen/drömmarna, folk jag känner och folk jag inte har någon aning om vilka de är. Jag har drömt om Jimmy Bäckman, vet inte varför. Jag har drömt att jag blivit jagad. blodtörstande styckare har jag också drömt om!!!

Jag läste en artikel i går i en av mammas skvallerblaskor, om en man som styckade sin syster. Han hade tydligen alltid haft intresse av blod och kött och "stycknings-teknik", länge velat pröva på att stycka en människa, han läste anatomi och fysiologi för att kunna styka på bästa sätt..!!! Efter den studie tiden kom han fram till att han skulle stycka sin syster, för hon skulle inte vara "misstänksam". Polisen kom på honom när han stod i köket och skulle fixa i ordning en "filè bit" av sin syster!!!!
Fritt fram att komma med åsikter...

så, min dröm om styckare kan nog ha sin förklaring... men hemskt obehagligt var det.
Nu ska jag nog ut i det härligt sköna vädret!
på återskrivande.

Inga kommentarer: