lördag 23 maj 2009

23 maj - lördag och jobb

Lördag,

Och jag har jobbat på lasarettet idag. Det var helt okej och gick överlag bra, inte så bra med provtagningarna, men det blir nya försök i morgon! Inte lätt alla gånger.. Annars har dagen varit helt okej, visserligen tröttsam, men jag har som sagt var iiiingen rätt att klaga.. Men jag kan ju påpeka att jag fått torka onödigt piss och skit. Vilket faktiskt kan irritera mig, men jag klagar inte! Piss och skit känns liksom som en bagatell... det finns absolut värre saker!

När jag kom hem så kastade jag mig i duschen och sen soffan.. benen var trötta! efter en timme så blev även resten av kroppen väldigt trött så jag la mig och sov en timme eller två. härligt! Jag har varken orkat diskat eller plockat ihop, det får bli i morgon eller på måndag, Beror på hur trött jag är efter jobbet i morgon.

Har inte mycket mer att tillägga...
På återskrivande...

Inga kommentarer: