torsdag 28 maj 2009

28 maj - En rosa Elliot.

dagen började regnigt och Elliot ville egentligen inte ut när han upptäckte hur blött det var ute, men det var bara till att kasta sig ut i regnvädret! På eftermiddagen/kvällen blev vädret bättre och jag gick till cafè Engel för att fika med Milis.

Under tiden jag och Milis sitter och fikar ringer Anabanana för att hon vill dumpa lite saker hos mig medanstiden hon springer på stan, hon kommer till fiket och jag ger henne nyckeln till mig, där Elliot sitter snällt och väntar på att jag ska komma hem.. ELLER...??
Nej, precis, han sitter absolut inte snällt och väntar på mig! Han springer lös i vardagsrummet och tuggar sönder min röda tusch penna, för att till slut lägga sig i soffan och sprida tusch på soffan och sig själv. HÄRLIGT! så nu har jag en rosa soff-sittdyna och en rosa Elliot!
Såg även att Elliot varit på en av mina nya skor! Men tur i oturen så tycks han hittat något roligare att tugga på för skorna är inte trasiga, han har bara fått upp snörningen på skorna... Suck.

1 årig hund som blir viiild när han får gå lös i lägenheten i sin ensamhet..
så mycket för den uppfostran! hahaha

Kvällen avslutas med 2 plåtar nybakade muffins!
Tack och hej!
godnatt.

Inga kommentarer: