fredag 29 maj 2009

29 maj - grattis lillebror, 18 år!

Grattis på 18 års dagen lillebror...!

Tobias födelsedag idag, och den här dagen har bara rusat förbi. Jag har myst med Elliot, varit till AF, gått på stan o letat present åt lillebror, hittade däremot bara presenter till mig själv.. haha! Får gå på present-jakt i morgon igen!

Hämtade Tobias i paradiset idag, så vackert det är där.. En plats där man kan gömma sig och bara vara. Men ibland är det lätt att tankar från det som en gång varit kommer upp till ytan...
Men i alla fall.. Jag och Tobias var in till stan och träffade Anabanana en riiiktigt snabb sväng, sen vidare till pizzeria Torino för en sallad, och sen vidare till "blöta berget" där mammi och en vifftande Elliot befann sig.. Gött med sallad..!

Hoppas lillebror haft en bra födelsedag, trots lite otur..
Nu är jag jättetrött, vill sova, men ska nog envisas med att läsa min ny-inköpta bok "känn pulsen slå" med Berny Pålsson. Hoppas den är bra!
Natti!

Inga kommentarer: