onsdag 27 maj 2009

27 maj - krypningar

Det kryper på min rygg.. det kittlas och kryper på en och samma gång, det känns precis som en TENS-apparat, men jag har ingen sådan på ryggen! Men det kittlas och kryper på ett visst ställe på ryggen i alla fall! knäppt! Om ni har använt en TENS-apparat så vet ni vad jag snackar om.

Dagen förövrigt har varit relativt lugn, tröttheten efter akupunktur-behandlingarna tar ut sin rätt, men någonting måste jag ändå göra. Bror kom och hälsade på, han ville ha sina prylar från cdon.com som vi beställt ifrån, jag lagade lite mat och bjussade på det. Nacken har spelat mig några spratt så jag och Elliot har legat och vilat, legat och lyssnat på vinden som det varit full fart på.

Gick en längre promenad med Elliot idag, lite smådrygt när han är så energisk men vi kom hem till slut! haha. nu är det läggdags. Godnatt.

Inga kommentarer: