lördag 16 maj 2009

16 maj - lördag

Lördag

Klockan är 1 och jag har inte gjort mycket hittills, sov länge idag, kändes behövligt och då tog jag mig den friheten. Gårdagen blev inte alls som jag tänkt, eller jag hade väl inte tänkt så mycket alls, jag är mer så här att det som händer det händer, bara att följa med. Fick i alla fall besök av Maria i går kväll vid 10 tiden, och hon bjöd på en cider, vilket ledde till ännu en cider.. yeah, you know how it is...

Vi gick ut på stan en vända och "kollade läget", men det är inte mycket att hurra över. men det är ju så att det blir vad man gör det till. Börjar känna mig gammal. Det märks tydligt att man inte är 17-18 år längre! viljan att "festa loss" är inte alls stor längre... Skönt!

Jag sitter och skriver blogg så länge att jag glömmer vad jag från början hade tänkt att skriva... Typiskt mig faktiskt, lite sådär halvt disträ. haha. nu har jag setat med blogginlägget i snart en timme, och har inte kommit längre än så här..

Ah! kan i alla fall meddela att jag beställt kläder! Hääärligt! Jag har fått en liten uppenbarelse om att jag vill ha klääääääder! härligt, det gillas. så självklart satt jag på nätet fleeeera timmar i går och beställde en del kläder, men jag är nog inte klar än. Vill ha mer kläder. Och i går var jag till sjukgymnasten, min nacke och mina axlar är inte alls i det skick som jag skulle vilja att de var, men jag har nu påbörjat en akupunktur-behandling och det visar sig om det blir bättre av det. Sist jag fick akupunktur blev jag hemskt yr i huvudet, mer yr än vad jag redan var!

Nu, ringa lite hit och lite dit för att se vad man ska göra av denna lördag.. haha..

Inga kommentarer: