tisdag 10 februari 2009

10 februari - gårdagen.

Tisdag.
En snöig tisdag i blötberget. Av någon anledning(som jag inte minns) åkte jag och Elliot med mammi till blötberget igår eftermiddag.. Haha. Hade en trist dag i går, åkte med pappa in till stan på morgonen, med en snabbvända till blötberget för att hämta upp Elliot. När vi väl kommit in i lägenheten la vi oss och vilade en stund, råkade somna och vaknar av att Elliot sitter och en stirrar på mig med sina bruna söööta ögon. Hiihi.
Kom inte mer än upp från sängen förrns det var dags för näsblod. USCH! Det var ett tag sen jag blödde näsblod, så jag hoppades väl att jag kommit ifrån det där. Men nicht! När näsblodet väl slutade(höll på ett bra tag, bläääsh!) så var det dags för Alpint VM! Störtlopp för damerna! som jag längtat efter det, det blev ju framskjutet. Hoppades verkligen på att Anja skulle ta en efterlängtad medajl! Men nej, hon åkte så fint i början, men sen blev det krångel för henne och hon slutade som 12:a tror jag. Lider med henne, för det där VM:et har inte varit hennes VM!

Nåja.. Nu sitter jag och Elliot här i blötberget, och vi ska nu ta en promenad i snön! Woohoo! Tror nog att han är ivrig att få leka i snön! hej så länge.

Inga kommentarer: