måndag 2 februari 2009

2 februari - skola och kyla.

Jag har hunnit lugna ner mig angående den där Telia räkningen. Det är väl som det är, men ska i alla fall gå in till Telia och prata lite med dem! Måste även prata med min bror om den där räkningen, för han har lite med det där och göra också.. Utöver mitt "utbrott" idag så har jag träffat Maria idag, det var lite oplanerat. Men det var så att jag skulle till skolan en sväng idag för ett möte med min mentor Anita, Och en kvart innan jag skulle gå börjar det fruktade borrmonstret!! Elliot blev ett nervvrak på en gång! Så jag frågade om maria kunde komma o hälsa på för att ta hand om Elliot medans tiden jag var på mitt möte. Det kunde Maria, det var ju shyst! Elliot och Maria följde med upp till skolan, sen tog dom sig en promenad under tiden jag var upptagen!

När jag var klar på skolan gick vi hem till mig, käkade lite och värmde oss! Det är verkligen svinkallt ute! Kollade på tv och sen skulle Maria gå hem till sig, Jag och Elliot blev så trötta så vi lade oss o myste på soffan till nu typ! Jag låg på soffan och Elliot låg på mig. Hihi. han låg och drömde. Han är för gosig...

Nu ska jag laga lite mat, och sen krypa ner i sängen och läsa tror jag!
Hej så länge!

Inga kommentarer: