torsdag 12 februari 2009

12 februari - Torsdag.

Torsdag.
Lillebror ringer och väcker mig när klockan är kvart i 8 i morse, jag var jäääätte trött. visste knappt vad jag sa.. Ett par minuter efter samtalet med tobias får jag besök, av lillebror himself. Elliot blev såklart fullständigt tokig när det kom någon! men jag sa godnatt och så la vi oss och sov vidare. Vaknade av att morbror ketchup ringde o ville att jag skulle med ut och gå, Neeeeheejdu! sa jag.

Frukost och sen vidare till Telia för att diskutera deras stora räkning som dom skickat till mig, men nu är det okej. jag har haft över en vecka på mig att lugna ner mig, så det är okej. Men jag har fixat så det räkningen kommer månadsvis (som jag btw bad om från första början) i stället för en fet klumpsumma var 3:e månad i stället.

Nu har jag ätit mat och lyssnar på volbeat. härligt!
Vila middag! YES!
på återskrivande.

Inga kommentarer: