söndag 8 februari 2009

8 februari - skoteråkning!

Yes! Nu har jag åkt skoter! Vrooom vrooom. Tyckte dock att det var lite svårare att köra idag, dels på grund av att det har kommit typ 2 dm nysnö sen igår kväll, och sen är jag så stel och öm i händer och axlar så det är jobbigare att gasa och styra. men det gick rättså bra ändå. Åkte till Ica och handlade + lite lek, sen åkte jag och tobias tillbaks till norrbo..

Nu sitter jag och bloggar, samtidigt som jag har fått igång pappa till att laga ris, han säger att han inte kan göra ris! HAHA viiiilket skitsnack, det säger han bara för att slippa göra! Men nu slipper han inte undan. Blir hos pappa till i morgon, i morgon åker jag med pappa i morgonbitti för att hämta Elliot i blötberget! Sen åker nog jag och Elliot bussen till ludvika.. Hihi.

Nu ska jag lägga mig på soffan i väntan på maaat!!
hejdå.

Inga kommentarer: